Alla inlägg under oktober 2011

Av Movi J - 24 oktober 2011 18:17

tjena!!! snälla komentara! jag har faktiskt ny här! och eeeh få se nu vad skulle jag skriva mer då...... O.O oj juste eeh nej det var inte det eeh vänta lite.....! 

 



 Nåra minuter senare


eh jag kom inte på något hejdå och kom ihåg komentara gärna :-)   



Av Movi J - 23 oktober 2011 19:55

jag är medlem i msp och vill ha autos, presenter och snälla kolla på mina filmer plzzz (I)  ni skulle vara bäst då :-) men jag kan inte ha fler vänner sorry :-( komentara gärna och PS: jag är i level 7 på msp ;-)


       

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


♥Love Msp♥

Dagens look!

Heeej! Ni har väl inte missat datgens look varje dag? I så fall så borde ni se den! Ni kan komentara vad ni tycker om de3n (om ni vill). Det är olika lookar som jag gör själv på msp! Hejdå!   

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Fråga mig

3 besvarade frågor

Gästboken!

Bilder! [och text]

heeey jag vet inte vad den här avdelningen betyder men eeeh jag tror att man ska bara skriva något i den här rutan och så lägga till en bild 8-) he he :-) seees ;-)  

Besöksstatistik

Omröstning

vad tycker ni om bloggen?
 Den är as bra!
 den är sämst
 den är väl okej
 ok
 dåligast i hela universum
 den bästa!
 älskar bloggen
 hatar bloggen
 suuuger!
 sämre än den sämsta
 DÅLIG!!!!!
 bra
 äger!
 mellan 30-80
 10 poäng!
 5 poäng
 -0 poäng
 50 poäng
 100 poäng!!!
 är galen i bloggen! XD

Kategorier

Arkiv

MSP ÄGR!!!

Tick tack, tick tack

hearts

Rose

Tid XD

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards