Alla inlägg under november 2011

Av Movi J - 28 november 2011 16:04

Jag har sett Alice i underlandet andra delen som är oteknad! Jag har sett den 2 gånger!!!! Den är as bra! Det är 2 läskiga grejer (för en 5 åring typ)  1. Den lilla musen tar ut ett öga ur den där vilda hunden (jag tror i alla fall att det är en hund  ) 2. Alice halshugger draken (men det kommer ej något blod  ) Snyft. He he bara skoja    

Det roliga är på slutet av filmen så den där hattmakaren gör brekdance (vet ej hur man stavar det) Och att den där onda drotttningen har ett gigantiskt huvud!!!!    Ni måste se den! Men bara om ni vågar he he  

Den är från 11 år men jag har sett den endå!! Mohahaha!!!           . Nästa år kommer jag hyra en twilight film mohaha! Den första  . Ses bloggar mer imorgon he he     

PS: Merry Cristmas      

Av Movi J - 28 november 2011 16:04

Jag har sett Alice i underlandet andra delen som är oteknad! Jag har sett den 2 gånger!!!! Den är as bra! Det är 2 läskiga grejer (för en 5 åring typ)  1. Den lilla musen tar ut ett öga ur den där vilda hunden (jag tror i alla fall att det är en hund  ) 2. Alice halshugger draken (men det kommer ej något blod  ) Snyft. He he bara skoja    

Det roliga är på slutet av filmen så den där hattmakaren gör brekdance (vet ej hur man stavar det) Och att den där onda drotttningen har ett gigantiskt huvud!!!!    Ni måste se den! Men bara om ni vågar he he  

Den är från 11 år men jag har sett den endå!! Mohahaha!!!           . Nästa år kommer jag hyra en twilight film mohaha! Den första  . Ses bloggar mer imorgon he he     

PS: Merry Cristmas      

Av Movi J - 26 november 2011 11:16

Har inte skrivit ett inlägg på nåra dagar -.-   Men det är för jag hänger lite mer på goSupermodel he he   

Men eeeh här är nåra bilder på mig och nick2 [min kille på msp  ]

Det är ett nytt tema på msp.

Här är en bild på hur msp ser ut nu ->

så här ser msp ut nu. Här är en bild på temat Christmas ->

Så ser temat ut nu  . Ooops! Jag glömde 2 bilder på mig!    

.

Mitt hjärta är krossat  .           .

hejdå det var allt för idag Ciao!    .    


   

















Av Movi J - 20 november 2011 12:34

Min kusin är bara bäst. Hon hjälper mig med msp och hon ger mig tips till msp  .Här är en dikt om henne.


Du är en del för mitt hjärta, och utom den delen skulle mitt hjärta varit halft, men den delen finns så mitt hjärta finns, du flyger uppe i skyn och ger glädje till alla i byn, men du ger mest glädje till mig, du är cool och kanse finner kärleken en dag, men du har fortfarande det du har.



Lite lång men jag tycker den är fin. Här kommer en bild på majken och jag.

Vi är som två fjärilar som inte kan vara utom varandra. Om jag fick välja den jag tyckte mest om skulle det vara min kusin  . Här är majkens favo smileysar:      .

Mina är:      .

Min kusin är toppen bra hon står alltid upp för mig!  . Hon är 2 år äldre än mig men jag älskar henne endå  . Jag ska fira jul med majken. Vi kommer vara ute varje dag och leka i snön! Majken är världs känd på msp. Hon är i level 10!!! . och är celeb alltså att ma har 100 vip vänner (eller fler). Det finns kanse någor´t mer att bäretta om oss två men jag kommer inte på det. Hejå!              

Av Movi J - 20 november 2011 11:56

Det här inlägget handlar BARA om min kusin och jag!   Här kommer nåra bilder på oss två tillsammans!

så det var nåra bilder. Nu kommer jag bäretta om oss.

Båda vi har en sommar stuga i Korsån (tänker inte bäretta var Korsån ligger). Vi badar med varandra varje dag i Korsån ( alltså på sommarn). Båda vi typ älskar msp. -> 

Vi har ganska mycket gemensamt. men jag kan  fortfarande inte fatta hur hon kan vara i level 10 på msp endå fast ag starta en moviestar före henne!  . I alla fall min kusin är bäst! man kan inte få en bättre än henne  .

Jag hoppas att hon hittar en bra kille som hon kan ha det bra med (på msp). Jag önskar att hon satt bredvid mig just nu och spelar msp och bloggar. Hmmm  . Men det kommer inte hända förns länge  . Jag saknnar henne jätte mycket!!!!!! . Kan hon bara inte komma flygandes på två ängla vingar och säga:

-Hej Jossan ska vi blogga eller hänga på msp? :-).

Men det kommer ju aldrig att hända för hon har ju inga ängla vingar och att hon bor ända bort i STOCKHLM!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! . Men ska äta så jag kommer göra ett inlägg efter lunchen ses!




                                                                                 

Av Movi J - 19 november 2011 11:36

Äntligen är jag i level 8 på msp!!!!!      

Kan fortfarande inte ha fler vänner men jag kommer bli vip i  jul så ingen fara ;-).  

här kommer når as snygga bilder på >mig< 

och den sista -> 

Visst är dom snygga  .  Alla är på mig men jag kommer göra ett till inlägg efter lunhc tror jag...O.O

SES! .     

Av Movi J - 17 november 2011 15:47

det här är en bild på mig och på min kompis på msp supermodegirl.

Vilken söööt panda!!!! 

Önskar att jag också hade den animeringen.  

Det var inte så mycket idag men ses imorgon!

 

Och kom ihåg! kollla på mina filmer på msp! bara 2.000 fame kvar tills lvl 8 jippi!!!!!

Sök på movi J på msp klicka på movi J högst uppe. SES!        

Av Movi J - 16 november 2011 19:52

nu kommer jag ha en as snygg bild på min kusin och jag!

Visst ör vi snygga!

vi är [The vampyress ]  


Min kusin har emo stil på riktigt. och på msp har hon fjortis.

Här kommer en bild på mitt husdjur på msp.


Den heter movi jr. jr står för junior.

Jag gillar min kusin!  

Hon är i lvl 10 på msp ju såå eeh jag gillar henne :-)

Fakta om majken: Hon har emo stil på riktigt och på msp. Hon gillar inte skolan. och eeh vad var det nu då??? Ehh just det hon är min kusin :-).

det var allt för idag ses!


      


Presentation


♥Love Msp♥

Dagens look!

Heeej! Ni har väl inte missat datgens look varje dag? I så fall så borde ni se den! Ni kan komentara vad ni tycker om de3n (om ni vill). Det är olika lookar som jag gör själv på msp! Hejdå!   

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Fråga mig

3 besvarade frågor

Gästboken!

Bilder! [och text]

heeey jag vet inte vad den här avdelningen betyder men eeeh jag tror att man ska bara skriva något i den här rutan och så lägga till en bild 8-) he he :-) seees ;-)  

Besöksstatistik

Omröstning

vad tycker ni om bloggen?
 Den är as bra!
 den är sämst
 den är väl okej
 ok
 dåligast i hela universum
 den bästa!
 älskar bloggen
 hatar bloggen
 suuuger!
 sämre än den sämsta
 DÅLIG!!!!!
 bra
 äger!
 mellan 30-80
 10 poäng!
 5 poäng
 -0 poäng
 50 poäng
 100 poäng!!!
 är galen i bloggen! XD

Kategorier

Arkiv

MSP ÄGR!!!

Tick tack, tick tack

hearts

Rose

Tid XD

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards