Alla inlägg under mars 2012

Av Movi J - 22 mars 2012 18:01

Hejsan i stugan där! Nu har jäg väldigt mycket att bäretta om min dag. Ja, för att det har hänt väldigt mycket. Okej då kör vi igång! Jag klippte håret idag tll axlarna och det vart jättesnyggt!   Jag har blåa slingor i håret och det är också snyggt!   Men ial, i morgon är det studiedag (vet inte hur man stavar till det) och det ska bli jätte kul! Plus att det är disco då!   Är ni avundsjuka?!   Ja, ja det är ite fuskit men det är bara SÅÅÅÅÅ KUL!!!!!!!!!!!! 

Och det är är konstigt kolla in den här bilden.  Kolla det står diamant vip men det egentligen ska stå Påsk vip. Jag vet inte om det ska stå påsk vip men jag tror det.   Hi hi.   och så gifte jag och nick2 oss på msp, så jag ha rinte gift mig på riktigt!   Det skulle vara knäppt va?!   Men jag ar bara så här mycket fame kvar till lvl 10!!!!! {Se bilden} Lite va!   Och såhär mycket sc hade jag en gång. Mycket va!   Ja., ja det är jättelite men det är typ minst femte gången jag har sådär lite sc! Och kolla in förra temat på msp! 

Snyggt men lite konstigt tycker jag.  Men u är det nytt tema och det är det här konstiga temat. Konstigt va!   Kolla in den här smileyn som pasar till den här bilden.   Ha ha rolig va!  

men här är en bild på mig och nick2. Visst är han söt!  

Jag är också söt!!!!! Hi hi   Och dom har gjort om msp TOTALT igen!!!!!  Kolla bah!  Det stor mail och en bild på ett brev och nu är det den där bilden!   Och kolla här då! You tube är också där uppe! Istället för klubbar!  Kolla bah! och nu har dom ändrat en sak till, en till, en yill, en till och en till! Azzå lägg av!   Nu ska ni få se vad de har ändrat! {på bilder.} Och så har dom flyttat klubbar till filmstaden och jag kan inte gå in där! Kolla bah! Det laggar och laggar...-.- åååh vad det är segt!!!!>.< Men kolla in lilla glada mig! Hi hi!   HUMÖR: Glad  

Hejdå! Tjo! >.-           

Av Movi J - 22 mars 2012 17:23

Hej hej hej! Här är dagens look!  


 Här är den, visst är den snygg?!   Ja, ja moste äta ses!        

Av Movi J - 20 mars 2012 20:04

heeej jag har börjat med en ny grej! DAGENS LOOK! Och här är dagens look.


Snygg va? Ja, ja ni får tycka vad ni vill. Okej Tja då!      

Av Movi J - 20 mars 2012 19:51

Förlåt om att jag inte skrev på bloggen igår men jag han inte!  snyft förlåter ni mig? Skriv i komentarerna om ni vill.   Jag hade karate och det vart en liten skratt fest där men endå!    Varannan dag kommer daens vits sry.   Men jag ha rliksom inte tid då. Men jag har studiedag på fredag!   Plus! Det är disco då i min skolas matsal.   Jag ska bara hänga och PARTA LOSS!!!!!!!{lite} Eh jag bah skoja MYCKET!      

Jag kommer klippa mig på torsdag och jag kommer leka med min bff Linda på fredag så hon är den första (av mina kompisar) som ser min nya frilla (frisyr). PS: Jag har en one pice!  

Tjo på er! >.-   Hi Hi               

Av Movi J - 18 mars 2012 17:08

Heej alla där hemma med datorn framför näsan! Här är dagens vits!   


Lille Pelle skulle besöka sin moster, så han tog med sig några rosor.

- Men Pelle det hade du inte behöft...jag har ju såna rosor i trädgården!

- Hade...


Visst var den rolig!!!!  jag skrattar ihjäl mig!!!!!!!!!!!!!!!          

Hejdå!!! HA HA HA HA HA HA HA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!       


Hello Jastin är du vaken?                                     

Av Movi J - 18 mars 2012 11:12

Jag ska leka med min bff idag! Och vi ska sitta vid datan hela dagen!


Dagens låt: Alla kan dansa med Sean Banan!


HUMÖR: Lekfull   

Av Movi J - 17 mars 2012 17:54

Heeej! Jag ska visa en bild på min bff på msp (och på riktigt) Linda!

 Visst är hon söt! in love you linda!    

Jag var och badade igår på parkbadet ( i Sandviken) och jag hade AS KUL!!!!!  Jag har en kille på riktigt och jag kommer inte säga vem! Hi hi   Visst är jag söt på den där bilden där uppe. Jag har kysst min kille på riktigt också (på kinden) och han har kysst mig där också!         


Dagens låt: Eye of the tiger


HUMÖR: Kär   

Av Movi J - 17 mars 2012 17:44

Jag har varit på konståknings show idag! Och jag åt godis he he. Men i alla fall så var mina kompisar Agnes och Annie med! De går på konsåkning är är jättebra! Sorry om jag inte har skrivit på en del veckor jag är hemskt ledsen. Jag åt lite för mycket godis idag och jag mår lite illa (det betyder inte att jag är magsjuk).


HUMÖR: Illamående   

Presentation


♥Love Msp♥

Dagens look!

Heeej! Ni har väl inte missat datgens look varje dag? I så fall så borde ni se den! Ni kan komentara vad ni tycker om de3n (om ni vill). Det är olika lookar som jag gör själv på msp! Hejdå!   

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Fråga mig

3 besvarade frågor

Gästboken!

Bilder! [och text]

heeey jag vet inte vad den här avdelningen betyder men eeeh jag tror att man ska bara skriva något i den här rutan och så lägga till en bild 8-) he he :-) seees ;-)  

Besöksstatistik

Omröstning

vad tycker ni om bloggen?
 Den är as bra!
 den är sämst
 den är väl okej
 ok
 dåligast i hela universum
 den bästa!
 älskar bloggen
 hatar bloggen
 suuuger!
 sämre än den sämsta
 DÅLIG!!!!!
 bra
 äger!
 mellan 30-80
 10 poäng!
 5 poäng
 -0 poäng
 50 poäng
 100 poäng!!!
 är galen i bloggen! XD

Kategorier

Arkiv

MSP ÄGR!!!

Tick tack, tick tack

hearts

Rose

Tid XD

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards