Alla inlägg under juni 2012

Av Movi J - 17 juni 2012 19:24

Tjeeena som vanligt här är dagens look!  


Snygg va!!!    Ja, ja jag vet den är snygg!     

Seees imorgon i nästa inlägg! Och PS: det gick inte att ladda upp min senate msp video men ni kan se den på youtube! Den heter: Give Me All Your Luvin {Msp Style}

Sök på den på you tube snälla!!!!! Den är näst högst uppe  

Herrå!


Humör: LoL    

Av Movi J - 17 juni 2012 18:20

Förlåt om jag inte har skrivit nåt iinlägg på länge men jag har varit ganska upptagen... Meeen nu ska jag berätta AAAAALLT som har hänt på msp! (och som har hänt mig) okej inte AAAAAAALLT men en del av det.   Okej nu börjar jag!


Jag har varit vip i en måna på msp! ( jag övertalade mamma again) he he och har sparat då till minst 4.700 sc!!!!!Coolt va!     Men jag kan försöka att lägga upp min senaste msp video här på bloggen men det blir i nästa inlägg som jag komemr göra efter det här.    Men nu får ni se hur msp ser ut nu! 

Coolt va! Ja, det står inte att jag är vip (typiskt) men jag önskar mig vip i 3 månader när jag fyller år!

Och så har youtube fluttas upp där typ medelandena är där är den den finns inte i filmstaden nåmer!    Kolla själva! Se!!!   Och nu är klubbar i filmstaden nu! Kolla!!! Ser ni! He he det är jag som har ritat pilarna och det därr andra med paint. Ja, ja det där med klubbar är inte såååå nytt men jag ville enå visa det här på bloggen!! Herrå!


Humör: Happy!        

Presentation


♥Love Msp♥

Dagens look!

Heeej! Ni har väl inte missat datgens look varje dag? I så fall så borde ni se den! Ni kan komentara vad ni tycker om de3n (om ni vill). Det är olika lookar som jag gör själv på msp! Hejdå!   

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Fråga mig

3 besvarade frågor

Gästboken!

Bilder! [och text]

heeey jag vet inte vad den här avdelningen betyder men eeeh jag tror att man ska bara skriva något i den här rutan och så lägga till en bild 8-) he he :-) seees ;-)  

Besöksstatistik

Omröstning

vad tycker ni om bloggen?
 Den är as bra!
 den är sämst
 den är väl okej
 ok
 dåligast i hela universum
 den bästa!
 älskar bloggen
 hatar bloggen
 suuuger!
 sämre än den sämsta
 DÅLIG!!!!!
 bra
 äger!
 mellan 30-80
 10 poäng!
 5 poäng
 -0 poäng
 50 poäng
 100 poäng!!!
 är galen i bloggen! XD

Kategorier

Arkiv

MSP ÄGR!!!

Tick tack, tick tack

hearts

Rose

Tid XD

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards